Costless
Назад
costless
Березень 13, 2020

Це важливо для кожного споживача!

Кращий спосіб застерегти себе від проблем та неприємностей під час покупок — це чітке знання своїх прав, як споживача. Тому підготували для вас пам'ятку, як захистити й відстояти свої права.

Ви маєте право отримати максимально повну інформацію про товар ще до моменту покупки. Радимо звертати увагу на відомості щодо вмісту шкідливих для здоров'я речовин, наявності в складі продуктів харчування генетично модифікованих компонентів та інше.

Термін обміну/повернення продукції становить 14 днів, без урахування дня покупки.

Перелік необхідних документів для повернення продукції:

  • усна або письмова вимога;
  • товарний чек із зазначеною датою покупки;
  • при наявності гарантійного періоду — документ з відміткою про дату продажу.

Але не всі куплені товари можуть бути повернуті продавцю.

Товари, що не підлягають обміну або поверненню

Продовольчі товари їжа, напої, алкоголь, дитяче харчування, тютюнові вироби


Лікарські препарати та засоби


лікарські препарати, медичні інструменти, прилади та апаратура

Непродовольчі товари

 

  • зубні щітки, серветки, вата, гребінці, перуки
  • товари для новонароджених (пляшечки для годування, соски та т.п.)
  • косметика, парфумерія, апарати для гоління, аерозольна продукція
  • інструменти для манікюру і педикюру
  • панчішно-шкарпеткові вироби, натільна білизна, рукавички
  • постільна білизна, перо-пухова продукція
  • дитячі іграшки (м'які, гумові, надувні)
  • ювелірні прикраси

Ви можете повернути ліки, але при наявності експертизи, яка підтверджує невідповідну якість. Експертизу можна зробити в державних лабораторіях безкоштовно!

Якщо при обміні в магазині немає необхідного вам товару, то можна:

  • обрати інший товар перерахувавши вартість;
  • отримати потрібний товар, коли він з'явиться у продажу;
  • отримати гроші за повернений товар.

Алгоритм отримання грошей за повернення товару?

  1. Напишіть заяву адресовану керівництву магазину з проханням повернути гроші.
  2. Поверніть товар зберігши цілісність пакування.
  3. Надайте чек про покупку.

Скільки чекати повернення грошей?

Ви отримаєте гроші відразу при поверненні покупки.
Повернення здійснюється тим же способом, що й оплата за товар (на карту або готівкою).

І маленький бонус від команди Costless — кілька слів про права споживача в кафе і ресторанах:

  1. Ви маєте повне право просити замінити страву або не платити за неї через наявність сторонніх предметів або ж, якщо страва пересолена.
  2. Якщо ви вже ситі, то можете сміливо відмовлятися від страви, якщо до її приготування ще не надійшли.
  3. Якщо блюдо подали невчасно, ви маєте право відмовитися або заплатити менше.
  4. Якщо у вас не вистачає грошей для оплати рахунку, можна залишити посвідчення особи й розписку, в якій ви погоджуєтесь відшкодувати борг у зазначений термін.
  5. Якщо ви розбили посуд, то необхідно за нього заплатити. Оплата здійснюється поштучно, а не за весь набір.

Бажаємо, щоб ваші покупки завжди були вдалими та вигідними разом з Costless.



Встановіть і почніть заощаджувати

Завантажте додаток безкоштовно та використовуйте всі можливості Costless.