Кращий спосіб застерегти себе від проблем та неприємностей під час покупок — це чітке знання своїх прав, як споживача. Тому підготували для вас пам'ятку, як захистити й відстояти свої права.
Ви маєте право отримати максимально повну інформацію про товар ще до моменту покупки. Радимо звертати увагу на відомості щодо вмісту шкідливих для здоров'я речовин, наявності в складі продуктів харчування генетично модифікованих компонентів та інше.
Термін обміну/повернення продукції становить 14 днів, без урахування дня покупки.
Перелік необхідних документів для повернення продукції:
- усна або письмова вимога;
- товарний чек із зазначеною датою покупки;
- при наявності гарантійного періоду — документ з відміткою про дату продажу.
Але не всі куплені товари можуть бути повернуті продавцю.
Товари, що не підлягають обміну або поверненню
Продовольчі товари | їжа, напої, алкоголь, дитяче харчування, тютюнові вироби |
|
лікарські препарати, медичні інструменти, прилади та апаратура |
Непродовольчі товари |
|
Ви можете повернути ліки, але при наявності експертизи, яка підтверджує невідповідну якість. Експертизу можна зробити в державних лабораторіях безкоштовно!
Якщо при обміні в магазині немає необхідного вам товару, то можна:
- обрати інший товар перерахувавши вартість;
- отримати потрібний товар, коли він з'явиться у продажу;
- отримати гроші за повернений товар.
Алгоритм отримання грошей за повернення товару?
- Напишіть заяву адресовану керівництву магазину з проханням повернути гроші.
- Поверніть товар зберігши цілісність пакування.
- Надайте чек про покупку.
Скільки чекати повернення грошей?
Ви отримаєте гроші відразу при поверненні покупки.
Повернення здійснюється тим же способом, що й оплата за товар (на карту або готівкою).
І маленький бонус від команди Costless — кілька слів про права споживача в кафе і ресторанах:
- Ви маєте повне право просити замінити страву або не платити за неї через наявність сторонніх предметів або ж, якщо страва пересолена.
- Якщо ви вже ситі, то можете сміливо відмовлятися від страви, якщо до її приготування ще не надійшли.
- Якщо блюдо подали невчасно, ви маєте право відмовитися або заплатити менше.
- Якщо у вас не вистачає грошей для оплати рахунку, можна залишити посвідчення особи й розписку, в якій ви погоджуєтесь відшкодувати борг у зазначений термін.
- Якщо ви розбили посуд, то необхідно за нього заплатити. Оплата здійснюється поштучно, а не за весь набір.
Бажаємо, щоб ваші покупки завжди були вдалими та вигідними разом з Costless.