Costless

Поширені питання

  • Звідки у Costless дані про ціни? Це прихована реклама?

    Вся інформація про продукцію і ціни в торгових мережах «МегаМаркет», «Фуршет», «Фоззі», «Метро», «Ашан», «Novus», «Watsons», «Еко Лавка» та інших, представлена в додатку, береться з відкритих джерел (агрегаторів або онлайн супермаркетів). Ми також працюємо над додаванням нових супермаркетів/інших точок продажу в базу даних сервісу і пропонуємо нашим користувачам допомагати з наповненням даними шляхом додавання чеків у додатку Costless.

  • Чому на мапі вказано магазин, проте немає цін на його продукти?

    Costless відображає на мапі частину супермаркетів України, проте ми ще не маємо повні відомості про продукцію та ціни деяких з них. Якщо Ви представник відсутньої мережі і бажаєте додати новий супермаркет у наш додаток, пишіть нам на пошту mail@costless.com.ua.

  • А чому немає мого улюбленого супермаркету?

    Якщо Вашого улюбленого магазину немає в списку, це означає, що він або не має в своєму розпорядженні відкриті джерела інформації, або не хоче видавати їх. Ми відкриті для розширення бази даних супермаркетів і, якщо Ви представник компанії, можете зв'язатися з нами, написавши нам на пошту mail@costless.com.ua.

  • Супермаркети яких міст підтримує ваш додаток?

    На даний час Costless стежить за цінами супермаркетів цілого ряду міст України, включаючи найбільші. Ми щоденно підключаємо нові міста.

  • Чому в Costless вказана одна ціна, а в магазині була інша? Чому товару немає в наявності?

    Ми беремо дані з інтернет-джерел, які надають мережі супермаркетів. Ми працюємо над актуалізацією цін та наявності продуктів. Ви можете допомогти нам в цьому, надаючи фото чеків через додаток, ми будемо дуже вдячні за таку допомогу. Також Ви в будь-якому разі можете підрахувати приблизну вартість кошика покупок у різних супермаркетах міста.

  • Чому деякі магазини є в розділі "Акції", але в "Швидких покупках" немає?

    Джерела наповнення бази даних для Акцій та Продуктів в магазинах різні, тому деяких супермаркетів, котрі Ви бачили в розділі "Акції" (наприклад, Сільпо), може ще не бути в Швидких покупках. Ми продовжуємо наповнювати нашу базу даних та в найближчий час усе більше та більше магазинів буде доступно. Ви також можете допомогти надсилаючи нам фото чеків. Зробити це можливо з меню - Costless бонуси - Додати чек, а за це в подальшому вас очікують приємні бонуси.

  • Що робити, якщо продукту, який я шукаю, немає?

    Ми продовжуємо наповнювати нашу базу даних з продуктами, тому деяких продуктів ще може не бути. Ви можете розповісти нам про те, що товару немає, заповнивши форму зворотного зв'язку, для цього перейдіть в Налаштування -> Зворотній зв'язок. Ви також можете прислати нам фото чека, ми обробимо його і відсутні товари будуть додані в нашу базу даних. Щоб прислати чек, перейдіть в Costless бонуси -> Додати чек. Також вам нарахуються бонуси, котрі в подальшому можливо буде обміняти на приємні бонуси.

  • Навіщо реєструватися в додатку? Це на щось впливає?

    Реєстрація в додатку дозволить користуватися дисконтними картами, додавати чеки, створювати списки покупок, накопичувати та використовувати бонуси та інше. Без реєстрації Ви можете знайти товари, порівняти на них ціни в різних супермаркетах і подивитися акційні пропозиції торгових мереж.

  • Чи можна порівняти вартість окремих товарів, а не всього кошика?

    Ви маєте можливість порівняти вартість одного або декількох товарів. Для цього достатньо додати такі товари до кошика та обрати магазин для покупок. Також Ви можете переглянути цінина окремий товар в різних магазинів з результатів пошуку, натиснувщи на іконку стрілочки поряд з товаром.

  • У Вашому додатку помилка або баг, що робити?

    Ми завжди готові вдосконалюватися, і саме Ваші відгуки допомагають нам ставати кращими. Якщо у Вас залишилися питання або є пропозиції щодо поліпшення роботи Costless, пишіть нам на пошту mail@costless.com.ua.

  • Як надіслати чек?

    Відкрийте розділ «Costless бонуси» і оберіть «Додати чек». Сфотографуйте чек у додатку або оберіть фото з пристрою. Якщо чек занадто довгий для одного знімку, оберіть «Додати іншу фотографію». Збережіть чек.

  • Як додати мої дисконтні картки?

    В розділі меню «Дисконтні картки» оберіть «Додати картку». Введіть назву магазина, який видав картку, у поле пошуку і знайдіть його у переліку магазинів. Якщо картки немає в переліку магазинів, Ви маєте змогу створити нову картку. Для цього відскануйте штрих-код картки за допомогою камери смартфону або введіть номер картки клієнта вручну прямо в додатку. Потім сфотографуйте картку з лицьового та зворотнього боку. Збережіть картку.

  • Скільки коштує 1 бал Costless?

    1 бал Costless = 2 коп.

  • Як я можу отримати бали Costless?

    Для цього Вам необхідно завантажити фото чека за покупку товарів у додаток Costless у розділі Додати Чек. Бали нараховуються при виконанні наступних умов:

    • - можна розпізнати дані позицій з отриманого фото чеку;
    • - товарні чеки мають бути завантажені не пізніше 15 днів з моменту покупки;
    • - адреса магазину є читабельною, її можна легко розпізнати;
    • - ідентифікатор (номер) чека є читабельним, його повністю видно і можна легко розпізнати.

  • На що можна витрачати бонусні бали Costless?

    Бонусні бали Costless можна витрачати на:

    • • 500 балів і вище можна скористатися для поповнення мобільного рахунку (оператором може бути знята комісія!);
    • • 2500 балів і вище можна обміняти на передплачені картки супермаркетів;
    • * ми працюємо також над розширенням опцій витрачання балів, тому найближчого часу можуть з'явитись й інші, додаткові варіанти.
    • ** під витратою на картки/поповнення мобільного рахунку мається на увазі купівля користувачем картки за 1 копійку.
    • *** сервіс Costless залишає за собою право змінювати умови та порядок системи накопичення, оцінки і виплати балів.

  • Як захищені персональні дані та інша інформація?

    Інформація про чеки та дисконтні картки, яку Ви надаєте, анонімізована і агрегується із даними інших користувачів. Ми зобов’язуємося використовувати таку інформацію у відповідності із Політикою конфіденційності.

  • У яких супермаркетах я можу порівняти ціни на продукти?

    Зараз Ви може дивитися ціни на продукти в таких торгових мережах: МегаМаркет, Фуршет, Фоззі, Метро, ​​Ашан, Novus, Еко-Лавка, Watsons. Також Ви можете шукати акційні пропозиції в Сільпо, АТБ, МегаМаркет, Фуршет, Фоззі, Метро, ​​Ашан, Novus, Watsons.

  • На касі мені сказали, що я не можу відсканувати дисконтну картку.

    Деякі магазини ще використовують застарілі технології (наприклад, лазерні або планшетні сканери), а не сучасні фотосканери. Так як ці сканери, на жаль, не читають з дисплеїв мобільних телефонів, сканування на касі технічно неможливе. У цих випадках номер клієнта на касі може бути легко введений вручну.